Η εφηβεία είναι πραγματικά δύσκολη ηλικία αλλά και η πιο όμορφη ηλικία! Σε ποια άλλη ηλικία νιώθεις τόσα συναισθήματα μαζί με τόσο έντονο τρόπο! Σε ποια άλλη ηλικία έχεις τόσο καθαρή καρδιά? Σε ποια άλλη ηλικία κάνεις τις επιλογές που θα καθορίσουν και την υπόλοιπη ζωή σου? Ξέρω πως πολλοί από εσάς βιάζεστε να μεγαλώσετε...αλλά μην βιάζεστε ζήστε ανέμελα και θα έχετε χρόνο να κάνετε τα πάντα στη ζωή σας!
Μεθαύριο Αύριο ξεκινούν τα σχολεία...καλό κουράγιο!!!!!
Μεθαύριο Αύριο ξεκινούν τα σχολεία...καλό κουράγιο!!!!!
