Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Η εφηβεία είναι πραγματικά δύσκολη ηλικία αλλά και η πιο όμορφη ηλικία! Σε ποια άλλη ηλικία νιώθεις τόσα συναισθήματα μαζί με τόσο έντονο τρόπο! Σε ποια άλλη ηλικία έχεις τόσο καθαρή καρδιά? Σε ποια άλλη ηλικία κάνεις τις επιλογές που θα καθορίσουν και την υπόλοιπη ζωή σου? Ξέρω πως πολλοί από εσάς βιάζεστε να μεγαλώσετε...αλλά μην βιάζεστε ζήστε ανέμελα και θα έχετε χρόνο να κάνετε τα πάντα στη ζωή σας!
Μεθαύριο Αύριο ξεκινούν τα σχολεία...καλό κουράγιο!!!!! 
Γεια σας παιδιά!! Με τις γιορτές έχω πολύ καιρό να γράψω και η αλήθεια είναι και πως δεν βρίσκω θέμα~ Λοιπόν θέλω όσοι έχουν κάποιο θέμα που τους απασχολεί αυτόν τον καιρό να σχολιάσουν και να το πουν ώστε να πω την γνώμη μου και να προσπαθήσω να βοηθήσω=] Χρόνια πολλά σε όλους!!

Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Πιστεύετε πως στην εφηβεία μπορεί να υπάρξει αληθινή αγάπη και κάποια σοβαρή σχέση; Δεν ξέρω αν όντως υπάρχει κι αν όχι...και εγώ έφηβη είμαι και απλώς θα πω την γνώμη μου!! Η αγάπη υπάρχει σε όλες τις ηλικίες..μεγάλες,μικρές δεν έχει σημασία!! Απλώς μεγαλώνοντας μαθαίνουμε πότε η αγάπη είναι αληθινή και πότε όχι. Μεγαλώνοντας επίσης καταλαβαίνουμε πως να διαχειριστούμε την αγάπη ώστε να μην χαθεί και να μην γίνει κουραστική. Αυτό δεν σημαίνει πως όλοι οι μεγάλοι ξέρουν πως να αγαπούν και δεν κάνουν λάθη...ένας άνθρωπος με τον καιρό μαθαίνει από τα λάθη του και από τα λάθη των γύρων του!! Έτσι εγώ πιστεύω πως ανεξάρτητα από την ηλικία όλοι οι άνθρωποι μπορούν να αγαπήσουν...απλώς δεν είναι όλοι ώριμοι ώστε να αντέξει η αγάπη και να σωθεί μέσα στον χρόνο...και κάτι ακόμα μην μπερδεύεται την αγάπη με την καψούρα,τον έρωτα , τον ενθουσιασμό και άλλα παρόμοια!!!!

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Όλες οι κοπέλες καταβάθος θέλουν έναν πρίγκιπα να έρθει και να τους κάνει την ζωή άνω κάτω..επίσης όλα τα αγόρια καταβάθος θέλουν μια νεράιδα να έρθει και τους μαγέψει...<3
Μήπως υπάρχουν μπροστά μας; Μήπως εμείς δεν ξέρουμε πως να τους δούμε; Μήπως ο πρίγκιπας και η νεράιδα μας είναι ακριβώς μπροστά μας; Ανοίξτε τα μάτια σας και κοιτάξτε την αληθινή ομορφιά..την ομορφιά της καρδιάς γιατί εκεί κρύβεται ο πρίγκιπας και η νεράιδα..μην ψάχνετε κάποιον πάνω σε άλογο ή κάποια που θα έρθει πετώντας με χρυσόσκονη στα φτερά!!! Μάθετε να κοιτάτε με τα μάτια της καρδιάς...όμορφες παρουσίες θα βρείτε παντού όπου και να πάτε..όμορφες καρδιές όμως θέλει ψάξιμο για να βρεις...!!
Σκεφτείτε όμως πως για να βρεις κάποιον/α με καλή καρδιά θα πρέπει πρώτα να έχεις εσύ...και το σημαντικότερο; Με καλή καρδιά..με γεννιέται κανείς...χρειάζεται προσπάθεια..όπως και όλα όσα αξίζουν πραγματικά σε αυτή τη ζωή!! <3
Σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη νύχτα με πολλά και γλυκά όνειρα..<3
Τι είναι ευτυχία; Υπάρχει παντοτινή ευτυχία..ή είναι υπάρχουν απλώς στιγμές ευτυχίας; Πως γίνετε μερικοί άνθρωποι να μην νιώθουν ποτέ πραγματικά ευτυχισμένοι..ενώ άλλοι είναι χαλογελαστοί όποτε και να τους κοιτάξουμε..; Είναι δυνατό ο άνθρωπος να νιώθει ευτυχισμένος κάθε στιγμή της μέρας; Δεν ξέρω αν μπορούν να γίνουν όλα αυτά πάντως ξέρω πως το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να χαμογελάμε και να έχουμε ως όπλο το χαμόγελο μας...και να ξέρουμε να απολαμβάνουμε τις καλές στιγμές της ζωής μας...να εκτιμάμε όσα έχουμε και να μην θέλουμε παραπάνω..γιατί στη ζωή δεν αρέσουν οι αλαζόνες...ούτε οι αχάριστοι που δεν εκτιμούν όσα τους έχουν δωθεί... Η ζωή μπορεί να γίνει πιο άδικη απο τον καθένα άνθρωποι που αξίζουν τα πάντα να μην παίρνουν τίποτα αλλά να είναι ευχαριστεμένοι με όσα έχουν...Για αυτό σκεφτείτε τι έχετε και τι δεν έχουν άνθρωποι...σκεφτείτε τι μπορεί να χάσετε και το θεωρείτε δεδομένο!! Μην θεωρείτε τα πάντα δεδομένα η ζωή κάνει σβούρες και μπορεί να σας αλλάξει όλη τη ζωή σε λίγα δευτερόλεπτα!! Ο χρόνος πίσω δεν γυρνά για αυτό μην στεναχωριέστε για μικροπράγματα ζήστε την πιο τρελή και αθώα ηλικία που υπάρχει και μην σκέφτεστε άλλα όλα στο καιρό τους!!!
http://www.youtube.com/watch?v=39eq3Czf9FY Αυτό το τραγουδάκι για να σας θυμίζει πάντα να χαμογελάτε και να είστε ο εαυτός σας!!!!
Έχετε νιώσει ποτέ πως σας χτύπησε αυτό το βελάκι που πετάει το μικρό αγγελάκι του έρωτα χωρίς να το σκεφτεί; Σας έχει συμβεί ποτέ αυτό που λέμε "έρωτας με την πρώτη ματιά";; Εγώ μπορώ να πώς μου συναίβει για πρώτη φορά πριν λίγο καιρό...είναι ένα συναίσθημα πολύ δυνατό που αν δεν το έχεις ζήσει δεν μπορείς να το καταλάβεις...!! Δεν μιλώ για τον έρωτα όπου οι άνθρωποι γνωρίζοντα πολύ καιρό ή και λίγο καιρό..μιλώ για αυτόν τον έρωτα όπου δεν μπορείς να εξηγήσεις πως συμβαίνει...όπου με το που δεις έναν άνθρωπο σου κάνει ένα "κλικ" μέσα σου και από εκεί και πέρα και βγαίνει από το μυαλό σου με τίποτα!!!! Είναι ταυτόχρονα ένα υπέροχο αλλά και καταστροφικό κατά κάποιο τρόπο συναίσθημα..αφού δεν μπορείς να το εξηγήσεις και να το διαχιρηστείς με τίποτα!!
Παιδιά ερωτευτείτε...ο ερώτας σας κάνει να νιώθεται ζωντανοί!!! <3 <3 <3 

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Είμαι και εγώ έφηβη και σίγουρα μπορώ να καταλάβω πολύ καλά πως νιώθετε! Αυτή η σελίδα φτιάχτηκε για να λύσει απορίες να δώσει συμβουλές σε όσους τις χρειάζονται και να μας κάνει να καταλάβουμε όλοι μαζί πως μπορούμε να διαχειριστούμε διάφορες καταστάσεις που μπορεί να χρειαστεί να αντιμετωπίσουμε! Δεν είναι σίγουρο πως όσα θα διαβάσετε είναι και απόλυτα σωστά μα το μόνο σίγουρο είναι πως σε αυτό το site θα διασκεδάσετε πολύ θα σκεφτείτε πολλά και θα γνωρίσετε καλύτερα τον εαυτό σας με διάφορα τεστ!