Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Πιστεύετε πως στην εφηβεία μπορεί να υπάρξει αληθινή αγάπη και κάποια σοβαρή σχέση; Δεν ξέρω αν όντως υπάρχει κι αν όχι...και εγώ έφηβη είμαι και απλώς θα πω την γνώμη μου!! Η αγάπη υπάρχει σε όλες τις ηλικίες..μεγάλες,μικρές δεν έχει σημασία!! Απλώς μεγαλώνοντας μαθαίνουμε πότε η αγάπη είναι αληθινή και πότε όχι. Μεγαλώνοντας επίσης καταλαβαίνουμε πως να διαχειριστούμε την αγάπη ώστε να μην χαθεί και να μην γίνει κουραστική. Αυτό δεν σημαίνει πως όλοι οι μεγάλοι ξέρουν πως να αγαπούν και δεν κάνουν λάθη...ένας άνθρωπος με τον καιρό μαθαίνει από τα λάθη του και από τα λάθη των γύρων του!! Έτσι εγώ πιστεύω πως ανεξάρτητα από την ηλικία όλοι οι άνθρωποι μπορούν να αγαπήσουν...απλώς δεν είναι όλοι ώριμοι ώστε να αντέξει η αγάπη και να σωθεί μέσα στον χρόνο...και κάτι ακόμα μην μπερδεύεται την αγάπη με την καψούρα,τον έρωτα , τον ενθουσιασμό και άλλα παρόμοια!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου