Τι είναι ευτυχία; Υπάρχει παντοτινή ευτυχία..ή είναι υπάρχουν απλώς στιγμές ευτυχίας; Πως γίνετε μερικοί άνθρωποι να μην νιώθουν ποτέ πραγματικά ευτυχισμένοι..ενώ άλλοι είναι χαλογελαστοί όποτε και να τους κοιτάξουμε..; Είναι δυνατό ο άνθρωπος να νιώθει ευτυχισμένος κάθε στιγμή της μέρας; Δεν ξέρω αν μπορούν να γίνουν όλα αυτά πάντως ξέρω πως το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να χαμογελάμε και να έχουμε ως όπλο το χαμόγελο μας...και να ξέρουμε να απολαμβάνουμε τις καλές στιγμές της ζωής μας...να εκτιμάμε όσα έχουμε και να μην θέλουμε παραπάνω..γιατί στη ζωή δεν αρέσουν οι αλαζόνες...ούτε οι αχάριστοι που δεν εκτιμούν όσα τους έχουν δωθεί... Η ζωή μπορεί να γίνει πιο άδικη απο τον καθένα άνθρωποι που αξίζουν τα πάντα να μην παίρνουν τίποτα αλλά να είναι ευχαριστεμένοι με όσα έχουν...Για αυτό σκεφτείτε τι έχετε και τι δεν έχουν άνθρωποι...σκεφτείτε τι μπορεί να χάσετε και το θεωρείτε δεδομένο!! Μην θεωρείτε τα πάντα δεδομένα η ζωή κάνει σβούρες και μπορεί να σας αλλάξει όλη τη ζωή σε λίγα δευτερόλεπτα!! Ο χρόνος πίσω δεν γυρνά για αυτό μην στεναχωριέστε για μικροπράγματα ζήστε την πιο τρελή και αθώα ηλικία που υπάρχει και μην σκέφτεστε άλλα όλα στο καιρό τους!!!
http://www.youtube.com/watch?v=39eq3Czf9FY Αυτό το τραγουδάκι για να σας θυμίζει πάντα να χαμογελάτε και να είστε ο εαυτός σας!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=39eq3Czf9FY Αυτό το τραγουδάκι για να σας θυμίζει πάντα να χαμογελάτε και να είστε ο εαυτός σας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου