Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Όλες οι κοπέλες καταβάθος θέλουν έναν πρίγκιπα να έρθει και να τους κάνει την ζωή άνω κάτω..επίσης όλα τα αγόρια καταβάθος θέλουν μια νεράιδα να έρθει και τους μαγέψει...<3
Μήπως υπάρχουν μπροστά μας; Μήπως εμείς δεν ξέρουμε πως να τους δούμε; Μήπως ο πρίγκιπας και η νεράιδα μας είναι ακριβώς μπροστά μας; Ανοίξτε τα μάτια σας και κοιτάξτε την αληθινή ομορφιά..την ομορφιά της καρδιάς γιατί εκεί κρύβεται ο πρίγκιπας και η νεράιδα..μην ψάχνετε κάποιον πάνω σε άλογο ή κάποια που θα έρθει πετώντας με χρυσόσκονη στα φτερά!!! Μάθετε να κοιτάτε με τα μάτια της καρδιάς...όμορφες παρουσίες θα βρείτε παντού όπου και να πάτε..όμορφες καρδιές όμως θέλει ψάξιμο για να βρεις...!!
Σκεφτείτε όμως πως για να βρεις κάποιον/α με καλή καρδιά θα πρέπει πρώτα να έχεις εσύ...και το σημαντικότερο; Με καλή καρδιά..με γεννιέται κανείς...χρειάζεται προσπάθεια..όπως και όλα όσα αξίζουν πραγματικά σε αυτή τη ζωή!! <3
Σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη νύχτα με πολλά και γλυκά όνειρα..<3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου