Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Έχετε νιώσει ποτέ πως σας χτύπησε αυτό το βελάκι που πετάει το μικρό αγγελάκι του έρωτα χωρίς να το σκεφτεί; Σας έχει συμβεί ποτέ αυτό που λέμε "έρωτας με την πρώτη ματιά";; Εγώ μπορώ να πώς μου συναίβει για πρώτη φορά πριν λίγο καιρό...είναι ένα συναίσθημα πολύ δυνατό που αν δεν το έχεις ζήσει δεν μπορείς να το καταλάβεις...!! Δεν μιλώ για τον έρωτα όπου οι άνθρωποι γνωρίζοντα πολύ καιρό ή και λίγο καιρό..μιλώ για αυτόν τον έρωτα όπου δεν μπορείς να εξηγήσεις πως συμβαίνει...όπου με το που δεις έναν άνθρωπο σου κάνει ένα "κλικ" μέσα σου και από εκεί και πέρα και βγαίνει από το μυαλό σου με τίποτα!!!! Είναι ταυτόχρονα ένα υπέροχο αλλά και καταστροφικό κατά κάποιο τρόπο συναίσθημα..αφού δεν μπορείς να το εξηγήσεις και να το διαχιρηστείς με τίποτα!!
Παιδιά ερωτευτείτε...ο ερώτας σας κάνει να νιώθεται ζωντανοί!!! <3 <3 <3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου